Image

بازرگانی و بازاریابی

گروه صنعتی ونوس ( ایران ونوس ) با هدف مدیریت بهینه امور، اقدام به رصد در حفظ و توسعه مشتریان سودآور و اعتلای نام و نشان تجاری این مجموعه اقدام به راه اندازی واحد بازرگانی در داخل مجموعه خود نموده است.
فعالیت های بازرگانی این مجموعه به دو بخش عمده بازرگانی داخلی و خارجی تقسیم می شود.
بخش بازرگانی خارجی عمده فعالیت های واردات و صادرات را دربر دارد.
در واحد صادرات، بازار هدف از جوانب مختلف از قبیل جمعیت، میزان درآمد، شرایط سنی، میزان تحصیلات، شرایط جغرافیایی و کلیه قوانین و مقررات حاکم بر کشور مقصد بررسی می شود. مرحله بعد، شناسایی شرکت های مورد نظر و جمع آوری اطلاعات راجع به آن هاست که پس از این مرحله، از بین شرکت های مورد نظر، شرکت هایی که توان عرضه محصولات مورد نظر را دارند، انتخاب می گردند و مکاتبات و مذاکرات با این شرکت ها آغاز می شود.
در بخش واردات، تحقیقاتی در مورد کالاهایی که امکان وارد شدن به کشور را دارند انجام می گیرد، بررسی شانس آن ها در بازار ایران و انتخاب آن ها توسط واحد بازاریابی، با انجام تحقیقات بازار گسترده، انجام می پذیرد و در صورت تامین نظر تمامی بخش های فنی و بازاریابی اقدامات لازم جهت ورود محصول به داخل کشور صورت می پذیرد.

واحد بازاریابی

اساس این واحد، ضمن یافتن بازارهای هدف، تامین کالا جهت مصرف کنندگان، فروش و شرکت در مناقصات به موازات فعالیت های واحد فروش می باشد.
هدف از ایجاد واحد بازاریابی :

  1.  شناسايي بازارهاي هدف بالقوه و جمع آوري اطلاعات مربوطه.
  2.  برنامه ريزي و انجام كليه فعاليت هاي ترويج و توسعه فروش مانند تبليغات، شركت در نمايشگاه ها، برگزاري سمينارها و استفاده از ساير ابزارها جهت معرفي شركت و جلب مشتريان
  3.  بررسي و تحليل موقعيت بازار از نگاه قيمت گذاري و تصميم سازي جهت تعيين استراتژي فروش
  4.  زمينه سازي عقد قرارداد فروش با مشتريان در راستاي تامين نيازها و خواسته هاي طرفين
  5.  تهيه و ارايه گزارشات تحليلي و آماري از چگونگي انجام فعاليت هاي مربوطه 

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه سایت از آخرین رویدادها مطلع شده و اطمینان داشته باشید ایمیل شما در دسترس دیگران قرار نخواهد گرفت

گروه صنعتی ایران ونوس

© www.venusgroup.ir